Běžkařské trasy - zatím jsou upravovány 3 okruhy a několik napojovacích tras

Trasa 1 ( okolo Krušné )cca 7km - výchozí místo pro trasu se nachází v Novém Jáchymově na poli nad hotelem Diana. Můžete se vydat přes  pole směrem k chatařské oblasti zvané "Amerika" poté co projedete chaty, tak vás stopa povede opět šikmo  přes pole do lesa a zde stále stoupáte, až na cestu u býv. dolu Gabriela, kde se již napojíte na trasu okolo Krušn  hory. Pokud je stopa na začátku trasy zafoukaná nebo se bojíte že netrefíte na trasu 1, tak jděte od hotelu   kolem hasičárny stále  po cestě přímo do kopce kolem garáží a za vesnicí stále stoupejte po cestě, až narazíte  na hromadu kamení (místní název pyramida), zde se můžete vypravit do prava, či doleva a objet Krušnou Horu. Další možné napojení je z Hudlic.

Trasa 2 (Krušná hora 609mnm)cca 6km- výchozí bod a trasa je stejná jako Trasa 1až do bodu za býv. dolem Gabriela, kde po dvousetmetrovém stoupání odbočuje Trasa 1 do prava. Trasa 2 pokračuje mírně vlevo stále do menšího stoupání, po  dvěstě metrech stopa odbočí doleva a začne prudší stoupání. Po třistapadesáti metrech prudšího stoupání se již cesta vrátí do roviny a Vám se otevře nádherný pohled do dalekého okolí. Za dobrého počasí je možné spatřit Krušné Hory, či dokonce Ještěd. Po dalším cca 1km pozor, velice prudké stoupání (150 m), po zdolaném stoupání, se po sto metrech dostanete na točnu těsně pod vrcholem. (pokud chcete dobít kótu 609mnm, zahněte do prava a po zdolání kóty se vraťte zpět na točnu ) Cesta na točně pokračuje vlevo po hřebenové cestě, kde vás čeká z větší části sjezd (3km), až se opět napojíte na Trasu 1(okolo Krušné )

Trasa 3 ( Leontýnský zámek )cca10km start této trasy začína za obcí N.Jáchymov směrem na Karlov, kde hned po sto metrech, za obcí zabočte šikmo do

prava mezi chaty až dojdete k potoku, kde hned za lávkou začíná trasa. Nelekejte se počátečního stoupání, které po cca pětistech metrech končí a zbytek trasy je už téměř po rovině a ke konci trasy vás čeká menší sjezd. Po zdolání stoupání pojedete stále po rovně, pozor křížení se silnicí!!! pokračujte stále po cestě až narazíte na rozcestí kde je  i možnost sezení. Pokud pojedete stále rovně, přijedete kousek před Leontýnský zámek, kde stopa končí. Ale pokudna rozcestí odbočíte v pravo, tak se přes Pustou seč, dostanete ke hřbitovu v Novém Jáchymově, kde stopa končí.